7 voordelen van AI-gedreven CRM-platforms
Steeds meer CRM-leveranciers zeggen gebruik te maken van AI (Artificial Intelligence of kunstmatige intelligentie). AI-gedreven CRM-platforms (Customer Relationship Management) bieden geavanceerde mogelijkheden die deze van traditionele systemen ver overstijgen.
CRM-systeem voor medische beroepen
In de medische sector is efficiënt beheer van patiëntgegevens en interacties essentieel. CRM-systemen zijn oorspronkelijk ontworpen voor de zakelijke markt, maar zijn nu ook geëvolueerd om te voldoen aan
De toenemende relevantie van CRM-systemen in 2024
In een tijdperk waarin technologische vooruitgang en klantverwachtingen razendsnel evolueren, wordt het belang van CRM-systemen (Customer Relationship Management) alleen maar groter. Dat heeft 2023 reeds bewezen, maar dat geldt
Contact Management Software en CRM: verschillen en gelijkenissen
We merken dat sommige mensen een CMS-systeem verwarren met een CRM-systeem en omgekeerd. We begrijpen dat dit voor de nodige verwarring kan zorgen, zeker wanneer je als ondernemer nog
6 goede redenen om een CRM-specialist in te huren
CRM-systemen zijn zo gebruiksvriendelijk ontworpen dat vrijwel iedereen ermee aan de slag kan. Je hoeft heus geen CRM-specialist te zijn om een goed CRM-systeem te leren gebruiken. Toch kan
Lead nurturing en de rol van CRM
Wanneer je je als ondernemer afvraagt hoe je efficiënter met je leads en prospects kunt omgaan, dan kom je al snel uit bij het begrip lead nurturing. Bij lead
Koppeling tussen chatbot en CRM-systeem
De technologische revolutie heeft veel innovaties voortgebracht die bedrijven helpen effectiever en efficiënter te werken. Twee van deze innovaties, chatbots en CRM-systemen, hebben een revolutie teweeggebracht in de manier
Het gebruik van CRM-systemen in de financiële sector
In een sector waarin het beheer van klantrelaties centraal staat, speelt Customer Relationship Management (CRM) uiteraard een sleutelrol. Dit geldt zeker voor de financiële sector. Met een breed scala
Stap voor stap het succes van een CRM-implementatie meten
Een CRM-systeem (Customer Relationship Management) is een cruciale tool die bedrijven helpt bij het beheren en analyseren van klantrelaties en gegevens. Het implementeren van een CRM-systeem vergt veel tijd
Problemen bij het overstappen van CRM-systeem
Als bedrijf is het hebben van een efficiënt en effectief CRM-systeem van onschatbare waarde. Het stelt je in staat om klantrelaties te beheren, verkoopkansen op te volgen en een
CRM en AI: een revolutionaire combinatie voor betere klantenservice
Kunstmatige intelligentie (AI) heeft de potentie om de manier waarop bedrijven hun klantrelaties beheren radicaal te veranderen. Met de integratie van AI in CRM-systemen (Customer Relationship Management) kunnen organisaties
Gegevenskwaliteit: de sleutel tot succesvolle CRM
Customer Relationship Management (CRM) is een strategie die gericht is op het opbouwen en onderhouden van langdurige en waardevolle relaties met klanten. Het gaat hierbij om het begrijpen van