Blog

2022-10-20T14:14:01+01:00

Het salesproces automatiseren met CRM-software

24-02-2023|CRM, Informatie|

Het bijhouden van leads, prospects en klanten maakt een belangrijk onderdeel uit van elke succesvolle verkoopstrategie. CRM-software (Customer Relationship Management Software) is voor bedrijven een essentieel hulpmiddel geworden om

Klagende klanten zijn goed voor je bedrijf

02-09-2022|CRM, Informatie|

Wanneer een klant ontevreden is, zal hij mogelijk klagen. Het afhandelen van klachten kan soms vervelend lijken, maar het is belangrijk dat je het goed doet. Bovendien kunnen klachten

CRM-systemen zitten vaak vol dubbele records

25-07-2022|CRM, Informatie|

Uit een analyse die is uitgevoerd door het Arnhemse bedrijf Plauti blijkt dat ongeveer 45% van alle nieuwe records die aan een CRM-systeem worden toegevoegd, dubbele records zijn. Voor

Wat is een CRM-strategie?

25-06-2022|CRM, Informatie|

CRM, dat is meer dan alleen het gebruiken van software. Dergelijke software gebruik je namelijk om een bepaald doel te bereiken. En om dat doel te bereiken, ontwikkel je