Blog

2022-10-20T14:14:01+01:00

Klagende klanten zijn goed voor je bedrijf

02-09-2022|CRM, Informatie|

Wanneer een klant ontevreden is, zal hij mogelijk klagen. Het afhandelen van klachten kan soms vervelend lijken, maar het is belangrijk dat je het goed doet. Bovendien kunnen klachten

CRM-systemen zitten vaak vol dubbele records

25-07-2022|CRM, Informatie|

Uit een analyse die is uitgevoerd door het Arnhemse bedrijf Plauti blijkt dat ongeveer 45% van alle nieuwe records die aan een CRM-systeem worden toegevoegd, dubbele records zijn. Voor

Wat is een CRM-strategie?

25-06-2022|CRM, Informatie|

CRM, dat is meer dan alleen het gebruiken van software. Dergelijke software gebruik je namelijk om een bepaald doel te bereiken. En om dat doel te bereiken, ontwikkel je

Wat is webbased CRM?

25-02-2022|CRM, Informatie|

Een webbased CRM-systeem is een CRM-systeem dat op het web te vinden is en waarvoor de gebruiker geen hardware in huis hoeft te halen of software hoeft te installeren.

Wat is Customer Service Automation?

26-11-2021|CRM, Informatie|

Customer Service Automation is het automatiseren van de klantenservice. Deze automatisering heeft zeker voordelen, maar er zijn ook nadelen aan verbonden. Een goede CSA-strategie kan deze nadelen relatief goed