CRM

Leestijd: ongeveer 3 minuten 25 juni 2022 0 reacties

Wat is een CRM-strategie?

2022-06-21T17:20:18+01:00

CRM, dat is meer dan alleen het gebruiken van software. Dergelijke software gebruik je namelijk om een bepaald doel te bereiken. En om dat doel te bereiken, ontwikkel je

2022-06-21T17:20:18+01:00

Dit is waarom start-ups CRM-software kunnen gebruiken

2022-05-30T16:29:54+01:00

De gevestigde waarden in de ondernemerswereld zetten allemaal in op CRM-software en geef ze maar eens ongelijk. Hoewel elk bedrijf anders is gestructureerd, hebben ze met elkaar gemeen dat

2022-05-30T16:29:54+01:00

Wat is een 360°-klantbeeld en hoe bekom ik het?

2022-04-23T12:27:26+01:00

Als het gaat over CRM-systemen heeft men het vaak over een 360°-klantbeeld. Het klinkt heel mooi en het is ongetwijfeld een goed marketingbegrip, maar we merken dat veel mensen

2022-04-23T12:27:26+01:00

Ontdek de verregaande mogelijkheden van CRM voor de horeca

2022-03-19T17:11:17+01:00

Men zegt wel eens dat onze samenleving alleen maar onpersoonlijker wordt. Dat zou een gevolg zijn van de digitalisering. In de horecabranche lijkt echter het omgekeerde waar te zijn.

2022-03-19T17:11:17+01:00

Wat is webbased CRM?

2022-02-22T13:03:32+01:00

Een webbased CRM-systeem is een CRM-systeem dat op het web te vinden is en waarvoor de gebruiker geen hardware in huis hoeft te halen of software hoeft te installeren.

2022-02-22T13:03:32+01:00

De meerwaarde van een CRM-systeem tijdens de coronapandemie

2022-01-18T16:06:10+01:00

Door de coronapandemie moet de klantbeleving steeds meer vanop een afstand gebeuren. Toch betekent dat niet dat de klantbeleving afstandelijk moet zijn. Dankzij het gebruik van een CRM-systeem is

2022-01-18T16:06:10+01:00

Dit is waarom een CRM-systeem nuttig is voor marketeers

2021-12-15T19:40:46+01:00

Voor een succesvolle marketingcampagne is het belangrijkste dat de gewenste boodschap op het gewenste moment bij het gewenste publiek aankomt én dat het daar ook nog eens het gewenste

2021-12-15T19:40:46+01:00

Wat is Customer Service Automation?

2021-11-25T17:20:20+01:00

Customer Service Automation is het automatiseren van de klantenservice. Deze automatisering heeft zeker voordelen, maar er zijn ook nadelen aan verbonden. Een goede CSA-strategie kan deze nadelen relatief goed

2021-11-25T17:20:20+01:00

De betekenis van klantelen en hoe je het doet

2021-10-23T16:28:54+01:00

Bij steeds meer organisaties komt klantgericht ondernemerschap hoger op de agenda te staan. Daarbij heeft men het ook wel eens over klantelen. Wij leggen uit wat klantelen (niet) is

2021-10-23T16:28:54+01:00

De rol van altruïsme binnen Social CRM

2021-09-06T12:40:11+01:00

CRM is meer dan alleen het centraliseren en managen van informatie. Het gaat ook om het leren kennen van de beweegredenen van mensen. Binnen Social CRM gaat er steeds

2021-09-06T12:40:11+01:00