CRM

Leestijd: ongeveer 3 minuten 15 januari 2021 0 reacties

5 veelgemaakte CRM-fouten die jij niet zal begaan

2021-01-12T21:19:31+01:00

Wanneer we horen dat de introductie van een CRM-strategie niet werkt of niet voldoende opbrengt, merken we vooral dat er fouten zijn gemaakt. Denkfouten en implementatiefouten komen spijtig genoeg

2021-01-12T21:19:31+01:00

Wat zijn kritieke prestatie-indicatoren?

2021-01-06T19:26:23+01:00

Kritieke prestatie-indicatoren (KPI's) of key performance indicators zijn variabelen die helpen om de prestaties van een onderneming te analyseren. Op basis van deze variabelen kan een onderneming eenvoudig nagaan

2021-01-06T19:26:23+01:00

Feedback en informatie ontvangen van leads en klanten

2020-12-23T17:23:50+01:00

De meningen van klanten zijn heel belangrijk en wel om verschillende redenen. Het kan bijvoorbeeld helpen om te bepalen waar er scheidingslijnen tussen verschillende doelgroepen liggen. Het maakt duidelijk

2020-12-23T17:23:50+01:00

Hoe verzamel ik leads voor mijn CRM-database?

2020-12-21T20:28:21+01:00

Een CRM-systeem is niks zonder een rijkelijk gevulde CRM-database. Leads vinden en in je CRM-database opnemen, is dan ook cruciaal om groei te bewerkstelligen. Natuurlijk moet je brand awareness

2020-12-21T20:28:21+01:00

Wat is het verschil tussen MQL en SQL?

2020-12-10T00:50:43+01:00

In het kader van leadkwalificatie wordt vaak het onderscheid gemaakt tussen MQL en SQL. Het verschil heeft veel te maken met de plaats in de sales funnel, maar ook

2020-12-10T00:50:43+01:00

Dit is hoe markteers moeten omgaan met buyer persona’s

2020-12-03T21:41:24+01:00

In onze eerdere blog hadden we het over het opstellen van een buyer persona. Een buyer persona helpt een bepaalde klantengroep een gezicht te geven waardoor je die doelgroep

2020-12-03T21:41:24+01:00

Op basis van welke factoren kan ik segmenteren?

2020-11-18T21:01:58+01:00

Je klantengroep segmenteren is altijd een goed idee, maar het is dan wel belangrijk dat je met de juiste set van factoren rekening houdt. Je kan bijvoorbeeld niet alleen

2020-11-18T21:01:58+01:00

5 tips voor het kiezen van de beste CRM-software

2020-11-10T23:42:55+01:00

Het kiezen van de juiste CRM-software is geen eenvoudige opgave. De keuze heeft een grote impact op diverse afdelingen en processen in je bedrijf en het is dan ook

2020-11-10T23:42:55+01:00