Wat is een CRM-strategie?
2022-06-21T17:20:18+01:00CRM, dat is meer dan alleen het gebruiken van software. Dergelijke software gebruik je namelijk om een bepaald doel te bereiken. En om dat doel te bereiken, ontwikkel je
CRM, dat is meer dan alleen het gebruiken van software. Dergelijke software gebruik je namelijk om een bepaald doel te bereiken. En om dat doel te bereiken, ontwikkel je
De gevestigde waarden in de ondernemerswereld zetten allemaal in op CRM-software en geef ze maar eens ongelijk. Hoewel elk bedrijf anders is gestructureerd, hebben ze met elkaar gemeen dat
Als het gaat over CRM-systemen heeft men het vaak over een 360°-klantbeeld. Het klinkt heel mooi en het is ongetwijfeld een goed marketingbegrip, maar we merken dat veel mensen
Men zegt wel eens dat onze samenleving alleen maar onpersoonlijker wordt. Dat zou een gevolg zijn van de digitalisering. In de horecabranche lijkt echter het omgekeerde waar te zijn.
Een webbased CRM-systeem is een CRM-systeem dat op het web te vinden is en waarvoor de gebruiker geen hardware in huis hoeft te halen of software hoeft te installeren.
Door de coronapandemie moet de klantbeleving steeds meer vanop een afstand gebeuren. Toch betekent dat niet dat de klantbeleving afstandelijk moet zijn. Dankzij het gebruik van een CRM-systeem is
Voor een succesvolle marketingcampagne is het belangrijkste dat de gewenste boodschap op het gewenste moment bij het gewenste publiek aankomt én dat het daar ook nog eens het gewenste
Customer Service Automation is het automatiseren van de klantenservice. Deze automatisering heeft zeker voordelen, maar er zijn ook nadelen aan verbonden. Een goede CSA-strategie kan deze nadelen relatief goed
Bij steeds meer organisaties komt klantgericht ondernemerschap hoger op de agenda te staan. Daarbij heeft men het ook wel eens over klantelen. Wij leggen uit wat klantelen (niet) is
CRM is meer dan alleen het centraliseren en managen van informatie. Het gaat ook om het leren kennen van de beweegredenen van mensen. Binnen Social CRM gaat er steeds