CRM

Leestijd: ongeveer 2 minuten 26 januari 2023 0 reacties

Het optimaliseren van klantrelatiebeheer met CRM-integraties

2023-01-25T16:01:58+01:00

Het implementeren van een CRM-systeem is een belangrijke stap voor elk bedrijf dat zijn klantrelaties wil verbeteren. Een CRM-systeem helpt bij het beheren van klantgegevens, het automatiseren van processen

2023-01-25T16:01:58+01:00

Voordelen van een CRM-systeem voor personeel en klanten

2022-12-29T18:02:28+01:00

Customer Relationship Management (CRM) is een strategie die gericht is op het behouden en verbeteren van klantrelaties. Door middel van het gebruik van een CRM-systeem kunnen bedrijven klanten betere

2022-12-29T18:02:28+01:00

Data, hyperpersonalisatie en CRM: een gouden combinatie

2022-12-13T10:16:20+01:00

Voor bedrijven is het steeds moeilijker geworden om data over hun klanten te verzamelen. Dat heeft onder andere te maken met de strengere privacywetgeving en het verdwijnen van de

2022-12-13T10:16:20+01:00

Klagende klanten zijn goed voor je bedrijf

2022-12-13T10:17:59+01:00

Wanneer een klant ontevreden is, zal hij mogelijk klagen. Het afhandelen van klachten kan soms vervelend lijken, maar het is belangrijk dat je het goed doet. Bovendien kunnen klachten

2022-12-13T10:17:59+01:00

4 tips voor een betere customer experience

2022-12-13T10:18:04+01:00

De klant is koning, maar het is niet altijd eenvoudig om de koning tevreden te stellen en tevreden te houden. De koning heeft nu eenmaal veel eisen. Gelukkig kan

2022-12-13T10:18:04+01:00

CRM-systemen zitten vaak vol dubbele records

2022-12-13T10:18:11+01:00

Uit een analyse die is uitgevoerd door het Arnhemse bedrijf Plauti blijkt dat ongeveer 45% van alle nieuwe records die aan een CRM-systeem worden toegevoegd, dubbele records zijn. Voor

2022-12-13T10:18:11+01:00

Wat is een CRM-strategie?

2022-12-13T10:18:15+01:00

CRM, dat is meer dan alleen het gebruiken van software. Dergelijke software gebruik je namelijk om een bepaald doel te bereiken. En om dat doel te bereiken, ontwikkel je

2022-12-13T10:18:15+01:00

Dit is waarom start-ups CRM-software kunnen gebruiken

2022-12-13T10:21:39+01:00

De gevestigde waarden in de ondernemerswereld zetten allemaal in op CRM-software en geef ze maar eens ongelijk. Hoewel elk bedrijf anders is gestructureerd, hebben ze met elkaar gemeen dat

2022-12-13T10:21:39+01:00

Wat is een 360°-klantbeeld en hoe bekom ik het?

2022-12-13T10:21:44+01:00

Als het gaat over CRM-systemen heeft men het vaak over een 360°-klantbeeld. Het klinkt heel mooi en het is ongetwijfeld een goed marketingbegrip, maar we merken dat veel mensen

2022-12-13T10:21:44+01:00