CRM

Leestijd: ongeveer 4 minuten 28 mei 2020 0 reacties

Wat is customer analytics?

2020-05-28T14:46:44+01:00

Bij de bespreking van de verschillende soorten CRM-systemen hadden we het al over analytische CRM-systemen. Deze worden onder andere gebruikt voor het verzamelen en verwerken van grote hoeveelheden klantgegevens.

2020-05-28T14:46:44+01:00

Welke factoren spelen een rol bij de klantbeleving?

2020-05-28T14:45:43+01:00

Klantervaring is een van de belangrijkste factoren voor consumenten. Op basis van de klantbeleving bepalen consumenten of ze veranderen van aanbieder of net dat ze trouw blijven aan een

2020-05-28T14:45:43+01:00

Wat is de one-to-one-benadering?

2020-05-22T16:50:41+01:00

De doelgroepbenadering, de klantengroepbenadering en de one-to-one-benadering: CRM-experts hebben er de mond van vol. De one-to-one-benadering is er echter vooral voor wie naar de maan reikt. Er zijn slechts

2020-05-22T16:50:41+01:00

Zorgt klanttevredenheid wel voor betere cijfers?

2020-05-22T16:49:33+01:00

Wanneer je over CRM leest, lees je al snel dat CRM voor een hogere klanttevredenheid zorgt. Ook wij hadden het er eerder over in onze blog over de impact

2020-05-22T16:49:33+01:00

Welke rol speelt de klantwaarde in een CRM-strategie?

2020-05-15T16:15:05+01:00

Klanten aantrekken en behouden: het brengt kosten met zich mee. Voor een onderneming is dat eigenlijk alleen maar interessant wanneer diezelfde klant in de toekomst meer zal opbrengen dan

2020-05-15T16:15:05+01:00

De vijf stappen van het CRM-continuproces

2020-05-07T16:49:24+01:00

Bij CRM draait het allemaal om langdurige en intense relaties met klanten. Net daarom zal het CRM-proces zich ook moeten aanpassen aan de grillen van de klant. Het is

2020-05-07T16:49:24+01:00

Welke impact heeft CRM op een organisatie?

2020-05-07T16:47:04+01:00

CRM is meer dan alleen het gebruiken van CRM-software. CRM is een bedrijfsstrategie en een koersverandering waarbij klanten dichter bij de onderneming komen te staan. Hierdoor leer je de

2020-05-07T16:47:04+01:00

Anno 2020 kijkt CRM meer dan ooit naar klantenbehoud

2020-05-01T12:16:37+01:00

Toen Frederick Reichheld begin dit millennium aantoonde dat bedrijven die 5% meer klanten kunnen behouden tot 95% meer winst kunnen genereren, kwam de bedrijfswereld even tot stilstand. Voorheen ging

2020-05-01T12:16:37+01:00