Informatie

Leestijd: ongeveer 2 minuten 22 april 2023 0 reacties

CRM en AI: een revolutionaire combinatie voor betere klantenservice

2023-04-22T05:43:54+01:00

Kunstmatige intelligentie (AI) heeft de potentie om de manier waarop bedrijven hun klantrelaties beheren radicaal te veranderen. Met de integratie van AI in CRM-systemen (Customer Relationship Management) kunnen organisaties

2023-04-22T05:43:54+01:00

Gegevenskwaliteit: de sleutel tot succesvolle CRM

2023-03-18T11:07:30+01:00

Customer Relationship Management (CRM) is een strategie die gericht is op het opbouwen en onderhouden van langdurige en waardevolle relaties met klanten. Het gaat hierbij om het begrijpen van

2023-03-18T11:07:30+01:00

Het salesproces automatiseren met CRM-software

2023-02-24T08:32:14+01:00

Het bijhouden van leads, prospects en klanten maakt een belangrijk onderdeel uit van elke succesvolle verkoopstrategie. CRM-software (Customer Relationship Management Software) is voor bedrijven een essentieel hulpmiddel geworden om

2023-02-24T08:32:14+01:00

Het optimaliseren van klantrelatiebeheer met CRM-integraties

2023-01-25T16:01:58+01:00

Het implementeren van een CRM-systeem is een belangrijke stap voor elk bedrijf dat zijn klantrelaties wil verbeteren. Een CRM-systeem helpt bij het beheren van klantgegevens, het automatiseren van processen

2023-01-25T16:01:58+01:00

Voordelen van een CRM-systeem voor personeel en klanten

2022-12-29T18:02:28+01:00

Customer Relationship Management (CRM) is een strategie die gericht is op het behouden en verbeteren van klantrelaties. Door middel van het gebruik van een CRM-systeem kunnen bedrijven klanten betere

2022-12-29T18:02:28+01:00

Data, hyperpersonalisatie en CRM: een gouden combinatie

2022-12-13T10:16:20+01:00

Voor bedrijven is het steeds moeilijker geworden om data over hun klanten te verzamelen. Dat heeft onder andere te maken met de strengere privacywetgeving en het verdwijnen van de

2022-12-13T10:16:20+01:00

Klagende klanten zijn goed voor je bedrijf

2022-12-13T10:17:59+01:00

Wanneer een klant ontevreden is, zal hij mogelijk klagen. Het afhandelen van klachten kan soms vervelend lijken, maar het is belangrijk dat je het goed doet. Bovendien kunnen klachten

2022-12-13T10:17:59+01:00

4 tips voor een betere customer experience

2022-12-13T10:18:04+01:00

De klant is koning, maar het is niet altijd eenvoudig om de koning tevreden te stellen en tevreden te houden. De koning heeft nu eenmaal veel eisen. Gelukkig kan

2022-12-13T10:18:04+01:00

CRM-systemen zitten vaak vol dubbele records

2022-12-13T10:18:11+01:00

Uit een analyse die is uitgevoerd door het Arnhemse bedrijf Plauti blijkt dat ongeveer 45% van alle nieuwe records die aan een CRM-systeem worden toegevoegd, dubbele records zijn. Voor

2022-12-13T10:18:11+01:00