Informatie

Leestijd: ongeveer 2 minuten 2 december 2023 0 reacties

De toenemende relevantie van CRM-systemen in 2024

2023-12-02T11:34:27+01:00

In een tijdperk waarin technologische vooruitgang en klantverwachtingen razendsnel evolueren, wordt het belang van CRM-systemen (Customer Relationship Management) alleen maar groter. Dat heeft 2023 reeds bewezen, maar dat geldt

2023-12-02T11:34:27+01:00

6 goede redenen om een CRM-specialist in te huren

2023-09-16T17:05:27+01:00

CRM-systemen zijn zo gebruiksvriendelijk ontworpen dat vrijwel iedereen ermee aan de slag kan. Je hoeft heus geen CRM-specialist te zijn om een goed CRM-systeem te leren gebruiken. Toch kan

2023-09-16T17:05:27+01:00

Lead nurturing en de rol van CRM

2023-09-08T13:24:35+01:00

Wanneer je je als ondernemer afvraagt hoe je efficiënter met je leads en prospects kunt omgaan, dan kom je al snel uit bij het begrip lead nurturing. Bij lead

2023-09-08T13:24:35+01:00

Koppeling tussen chatbot en CRM-systeem

2023-08-14T12:27:12+01:00

De technologische revolutie heeft veel innovaties voortgebracht die bedrijven helpen effectiever en efficiënter te werken. Twee van deze innovaties, chatbots en CRM-systemen, hebben een revolutie teweeggebracht in de manier

2023-08-14T12:27:12+01:00

Het gebruik van CRM-systemen in de financiële sector

2023-07-04T12:40:42+01:00

In een sector waarin het beheer van klantrelaties centraal staat, speelt Customer Relationship Management (CRM) uiteraard een sleutelrol. Dit geldt zeker voor de financiële sector. Met een breed scala

2023-07-04T12:40:42+01:00

Stap voor stap het succes van een CRM-implementatie meten

2023-06-19T11:49:54+01:00

Een CRM-systeem (Customer Relationship Management) is een cruciale tool die bedrijven helpt bij het beheren en analyseren van klantrelaties en gegevens. Het implementeren van een CRM-systeem vergt veel tijd

2023-06-19T11:49:54+01:00

Problemen bij het overstappen van CRM-systeem

2023-05-22T05:31:53+01:00

Als bedrijf is het hebben van een efficiënt en effectief CRM-systeem van onschatbare waarde. Het stelt je in staat om klantrelaties te beheren, verkoopkansen op te volgen en een

2023-05-22T05:31:53+01:00

CRM en AI: een revolutionaire combinatie voor betere klantenservice

2023-04-22T05:43:54+01:00

Kunstmatige intelligentie (AI) heeft de potentie om de manier waarop bedrijven hun klantrelaties beheren radicaal te veranderen. Met de integratie van AI in CRM-systemen (Customer Relationship Management) kunnen organisaties

2023-04-22T05:43:54+01:00

Gegevenskwaliteit: de sleutel tot succesvolle CRM

2023-03-18T11:07:30+01:00

Customer Relationship Management (CRM) is een strategie die gericht is op het opbouwen en onderhouden van langdurige en waardevolle relaties met klanten. Het gaat hierbij om het begrijpen van

2023-03-18T11:07:30+01:00