Informatie

Leestijd: ongeveer 3 minuten 23 november 2022 0 reacties

Data, hyperpersonalisatie en CRM: een gouden combinatie

2022-12-13T10:16:20+01:00

Voor bedrijven is het steeds moeilijker geworden om data over hun klanten te verzamelen. Dat heeft onder andere te maken met de strengere privacywetgeving en het verdwijnen van de

2022-12-13T10:16:20+01:00

Klagende klanten zijn goed voor je bedrijf

2022-12-13T10:17:59+01:00

Wanneer een klant ontevreden is, zal hij mogelijk klagen. Het afhandelen van klachten kan soms vervelend lijken, maar het is belangrijk dat je het goed doet. Bovendien kunnen klachten

2022-12-13T10:17:59+01:00

4 tips voor een betere customer experience

2022-12-13T10:18:04+01:00

De klant is koning, maar het is niet altijd eenvoudig om de koning tevreden te stellen en tevreden te houden. De koning heeft nu eenmaal veel eisen. Gelukkig kan

2022-12-13T10:18:04+01:00

CRM-systemen zitten vaak vol dubbele records

2022-12-13T10:18:11+01:00

Uit een analyse die is uitgevoerd door het Arnhemse bedrijf Plauti blijkt dat ongeveer 45% van alle nieuwe records die aan een CRM-systeem worden toegevoegd, dubbele records zijn. Voor

2022-12-13T10:18:11+01:00

Wat is een CRM-strategie?

2022-12-13T10:18:15+01:00

CRM, dat is meer dan alleen het gebruiken van software. Dergelijke software gebruik je namelijk om een bepaald doel te bereiken. En om dat doel te bereiken, ontwikkel je

2022-12-13T10:18:15+01:00

Dit is waarom start-ups CRM-software kunnen gebruiken

2022-12-13T10:21:39+01:00

De gevestigde waarden in de ondernemerswereld zetten allemaal in op CRM-software en geef ze maar eens ongelijk. Hoewel elk bedrijf anders is gestructureerd, hebben ze met elkaar gemeen dat

2022-12-13T10:21:39+01:00

Wat is een 360°-klantbeeld en hoe bekom ik het?

2022-12-13T10:21:44+01:00

Als het gaat over CRM-systemen heeft men het vaak over een 360°-klantbeeld. Het klinkt heel mooi en het is ongetwijfeld een goed marketingbegrip, maar we merken dat veel mensen

2022-12-13T10:21:44+01:00

Ontdek de verregaande mogelijkheden van CRM voor de horeca

2022-12-13T10:21:49+01:00

Men zegt wel eens dat onze samenleving alleen maar onpersoonlijker wordt. Dat zou een gevolg zijn van de digitalisering. In de horecabranche lijkt echter het omgekeerde waar te zijn.

2022-12-13T10:21:49+01:00

Wat is webbased CRM?

2022-12-13T10:21:55+01:00

Een webbased CRM-systeem is een CRM-systeem dat op het web te vinden is en waarvoor de gebruiker geen hardware in huis hoeft te halen of software hoeft te installeren.

2022-12-13T10:21:55+01:00