SuperOffice

SuperOffice CRM systeem
8.8/10
Op basis van 5 geverifieerde reviews

Over SuperOffice

Met de krachtige CRM software van SuperOffice kun je eenvoudig contacten / relaties beheren, agenda’s beheren, e-mailen en diverse rapportages uitdraaien. De CRM is tevens toegankelijk via mobiele Devices. Je CRM overal bij de hand dus!

SuperOffice biedt 5 verschillende gebruikersplannen afgestemd op wat je nodig hebt. Wil je CRM combineren met marketing, of CRM combineren met service, voor beiden is een apart plan beschikbaar. Alles in één is natuurlijk ook mogelijk!

  • Gebruikersplannen afgestemd op functies binnen uw organisatie
  • Beschikbaar in de cloud, op eigen server of hosted
  • Toegang vanaf PC, mobiel of tablet
  • Zeer compleet CRM pakket met geavanceerde CRM features

Aanbod van SuperOffice

SuperOffice CRM systeem € 44,- p/m

Ervaar hoe het SuperOffice CRM systeem een compleet beeld geeft van klanten en relaties, inclusief contacthistorie, activiteiten en documenten.

Incl. agenda & e-mail
30 dagen gratis
Deskundige helpdesk
8.8/10
Op basis van 5 geverifieerde reviews

Reviews

Plaats review

Cijfer 8.8 stars
4.4 / 5 (5 )

88%


  • Prijs
    User: 81%
  • Pakket
    User: 89%
  • Service
    User: 83%
  • Helpdesk
    User: 93%


Good price to quality ratio - door Dustin Z. - Sales Director

5/5
  • Prijs
    User: 90%
  • Pakket
    User: 85%
  • Service
    User: 85%
  • Helpdesk
    User: 85%
on 2018-07-17 09:59:32

Pros: Easy to use online CRM system, nice look & feel, easy mail integration, pocket CRM is a great add-on for using on your mobile phone

Cons: Would prefer to have an integration with for instance MailChimp or other marketing tools, since I'm not really enthusiastic about the features that are within Superoffice on this matter.

SuperOffice is just what we needed - helps keep our data centralised and easy to keep up to date. - door Hannah H. - Sales Administration Manager

5/5
  • Prijs
    User: 75%
  • Pakket
    User: 100%
  • Service
    User: 80%
  • Helpdesk
    User: 100%
on 2018-07-17 08:02:58

Pros: - The Superoffice live chat is a great feature we use on our website. We have had a few enquiries from this already.
- Through Superoffice we are able to track consent with the current GDPR and update it when we get opt ins.

Cons: The mailings aren't the easiest to create and does take a little while to get used to. Once you have done a few of them, it gets easier.

5 Comments

Leave A Comment