Informatie

Leestijd: ongeveer 3 minuten 28 april 2022 0 reacties

Wat is een 360°-klantbeeld en hoe bekom ik het?

2022-04-23T12:27:26+01:00

Als het gaat over CRM-systemen heeft men het vaak over een 360°-klantbeeld. Het klinkt heel mooi en het is ongetwijfeld een goed marketingbegrip, maar we merken dat veel mensen

2022-04-23T12:27:26+01:00

Ontdek de verregaande mogelijkheden van CRM voor de horeca

2022-03-19T17:11:17+01:00

Men zegt wel eens dat onze samenleving alleen maar onpersoonlijker wordt. Dat zou een gevolg zijn van de digitalisering. In de horecabranche lijkt echter het omgekeerde waar te zijn.

2022-03-19T17:11:17+01:00

Wat is webbased CRM?

2022-02-22T13:03:32+01:00

Een webbased CRM-systeem is een CRM-systeem dat op het web te vinden is en waarvoor de gebruiker geen hardware in huis hoeft te halen of software hoeft te installeren.

2022-02-22T13:03:32+01:00

De meerwaarde van een CRM-systeem tijdens de coronapandemie

2022-01-18T16:06:10+01:00

Door de coronapandemie moet de klantbeleving steeds meer vanop een afstand gebeuren. Toch betekent dat niet dat de klantbeleving afstandelijk moet zijn. Dankzij het gebruik van een CRM-systeem is

2022-01-18T16:06:10+01:00

Dit is waarom een CRM-systeem nuttig is voor marketeers

2021-12-15T19:40:46+01:00

Voor een succesvolle marketingcampagne is het belangrijkste dat de gewenste boodschap op het gewenste moment bij het gewenste publiek aankomt én dat het daar ook nog eens het gewenste

2021-12-15T19:40:46+01:00

Wat is Customer Service Automation?

2021-11-25T17:20:20+01:00

Customer Service Automation is het automatiseren van de klantenservice. Deze automatisering heeft zeker voordelen, maar er zijn ook nadelen aan verbonden. Een goede CSA-strategie kan deze nadelen relatief goed

2021-11-25T17:20:20+01:00

De betekenis van klantelen en hoe je het doet

2021-10-23T16:28:54+01:00

Bij steeds meer organisaties komt klantgericht ondernemerschap hoger op de agenda te staan. Daarbij heeft men het ook wel eens over klantelen. Wij leggen uit wat klantelen (niet) is

2021-10-23T16:28:54+01:00

De rol van altruïsme binnen Social CRM

2021-09-06T12:40:11+01:00

CRM is meer dan alleen het centraliseren en managen van informatie. Het gaat ook om het leren kennen van de beweegredenen van mensen. Binnen Social CRM gaat er steeds

2021-09-06T12:40:11+01:00

Wat is goede CRM voor makelaars in de vastgoedsector?

2021-08-16T14:53:58+01:00

Veel CRM-systemen focussen zich op kleine bedrijven of net op grote ondernemingen. Hiermee bereikt men een groot doelpubliek dat tevreden is over de praktische oplossing. Vastgoedmakelaars hebben echter specifieke

2021-08-16T14:53:58+01:00

Wat is on-premises-CRM-software?

2021-07-14T15:24:49+01:00

Bij on-premises-CRM-software wordt de CRM-software lokaal, op de eigen servers, gehost. Alle gegevens bevinden zich dan ook binnen het eigen bedrijf en niet op de server van een derde

2021-07-14T15:24:49+01:00