Blog

2020-04-11T13:59:22+01:00

Wat is Customer Service Automation?

26-11-2021|CRM, Informatie|

Customer Service Automation is het automatiseren van de klantenservice. Deze automatisering heeft zeker voordelen, maar er zijn ook nadelen aan verbonden. Een goede CSA-strategie kan deze nadelen relatief goed

De rol van altruïsme binnen Social CRM

08-09-2021|CRM, Informatie|

CRM is meer dan alleen het centraliseren en managen van informatie. Het gaat ook om het leren kennen van de beweegredenen van mensen. Binnen Social CRM gaat er steeds

Wat is on-premises-CRM-software?

19-07-2021|CRM, Informatie|

Bij on-premises-CRM-software wordt de CRM-software lokaal, op de eigen servers, gehost. Alle gegevens bevinden zich dan ook binnen het eigen bedrijf en niet op de server van een derde

Wat is CRM-marketing?

25-05-2021|CRM, Informatie|

CRM-marketing is een marketingstrategie waarbij het optimaliseren van de klantrelatie centraal staat. De marketingactiviteiten worden zo ingericht dat de klant de juiste boodschap op het juiste moment en via