Lead nurturing en de rol van CRM
Wanneer je je als ondernemer afvraagt hoe je efficiënter met je leads en prospects kunt omgaan, dan kom je al snel uit bij het begrip lead nurturing. Bij lead
Koppeling tussen chatbot en CRM-systeem
De technologische revolutie heeft veel innovaties voortgebracht die bedrijven helpen effectiever en efficiënter te werken. Twee van deze innovaties, chatbots en CRM-systemen, hebben een revolutie teweeggebracht in de manier
Het gebruik van CRM-systemen in de financiële sector
In een sector waarin het beheer van klantrelaties centraal staat, speelt Customer Relationship Management (CRM) uiteraard een sleutelrol. Dit geldt zeker voor de financiële sector. Met een breed scala
Stap voor stap het succes van een CRM-implementatie meten
Een CRM-systeem (Customer Relationship Management) is een cruciale tool die bedrijven helpt bij het beheren en analyseren van klantrelaties en gegevens. Het implementeren van een CRM-systeem vergt veel tijd
Problemen bij het overstappen van CRM-systeem
Als bedrijf is het hebben van een efficiënt en effectief CRM-systeem van onschatbare waarde. Het stelt je in staat om klantrelaties te beheren, verkoopkansen op te volgen en een
CRM en AI: een revolutionaire combinatie voor betere klantenservice
Kunstmatige intelligentie (AI) heeft de potentie om de manier waarop bedrijven hun klantrelaties beheren radicaal te veranderen. Met de integratie van AI in CRM-systemen (Customer Relationship Management) kunnen organisaties
Gegevenskwaliteit: de sleutel tot succesvolle CRM
Customer Relationship Management (CRM) is een strategie die gericht is op het opbouwen en onderhouden van langdurige en waardevolle relaties met klanten. Het gaat hierbij om het begrijpen van
Het salesproces automatiseren met CRM-software
Het bijhouden van leads, prospects en klanten maakt een belangrijk onderdeel uit van elke succesvolle verkoopstrategie. CRM-software (Customer Relationship Management Software) is voor bedrijven een essentieel hulpmiddel geworden om
Het optimaliseren van klantrelatiebeheer met CRM-integraties
Het implementeren van een CRM-systeem is een belangrijke stap voor elk bedrijf dat zijn klantrelaties wil verbeteren. Een CRM-systeem helpt bij het beheren van klantgegevens, het automatiseren van processen
Voordelen van een CRM-systeem voor personeel en klanten
Customer Relationship Management (CRM) is een strategie die gericht is op het behouden en verbeteren van klantrelaties. Door middel van het gebruik van een CRM-systeem kunnen bedrijven klanten betere
Data, hyperpersonalisatie en CRM: een gouden combinatie
Voor bedrijven is het steeds moeilijker geworden om data over hun klanten te verzamelen. Dat heeft onder andere te maken met de strengere privacywetgeving en het verdwijnen van de
Customer support, sales en marketing: drie handen op één buik
Marketing, sales en customer support: in veel bedrijven zijn het nog afgelijnde afdelingen die weinig met elkaar te maken hebben. Soms hebben ze een eigen vleugel en kennen ze