Blog

2020-04-11T13:59:22+01:00

De rol van altruïsme binnen Social CRM

08-09-2021|CRM, Informatie|

CRM is meer dan alleen het centraliseren en managen van informatie. Het gaat ook om het leren kennen van de beweegredenen van mensen. Binnen Social CRM gaat er steeds

Wat is on-premises-CRM-software?

19-07-2021|CRM, Informatie|

Bij on-premises-CRM-software wordt de CRM-software lokaal, op de eigen servers, gehost. Alle gegevens bevinden zich dan ook binnen het eigen bedrijf en niet op de server van een derde

Wat is CRM-marketing?

25-05-2021|CRM, Informatie|

CRM-marketing is een marketingstrategie waarbij het optimaliseren van de klantrelatie centraal staat. De marketingactiviteiten worden zo ingericht dat de klant de juiste boodschap op het juiste moment en via

Wat zijn kritieke prestatie-indicatoren?

08-01-2021|CRM, Informatie|

Kritieke prestatie-indicatoren (KPI's) of key performance indicators zijn variabelen die helpen om de prestaties van een onderneming te analyseren. Op basis van deze variabelen kan een onderneming eenvoudig nagaan