Blog

2020-04-11T13:59:22+01:00

Waarvoor wordt CRM-software zoal toegepast?

07-08-2020|CRM, Informatie|

In onze blog hadden we het al veelvuldig over het beheer van de relaties en het klantcontact, maar CRM kent eigenlijk veel meer toepassingsmogelijkheden. CRM-software wordt voor diverse toepassingen

Wat is de customer lifetime value (CLV)?

29-07-2020|CRM, Informatie|

Een CRM-strategie speelt een actieve rol bij het aanpassen van de customer lifetime value (CLV) of de klantwaarde gedurende de levensduur van de klantrelatie. Deze klantwaarde laat zich per

Wat is de Customer IDOL Approach?

27-07-2020|CRM, Informatie|

De Customer IDOL Approach is een eenvoudig raamwerk waarmee de CRM-bedrijfsstrategie kan worden omschreven. Het helpt de hamvragen van CRM te beantwoorden, zoals welke klanten worden geholpen, voor welke

Hoe manage ik het contact met de klant?

23-07-2020|CRM, Informatie|

Op basis van de segmentering, de beschikbare informatie en de te bereiken doelstellingen dient het contact met de klant op de juiste manier te verlopen. Dit noemen we contactmanagement

Welke CRM-veranderstrategie pas ik toe?

10-07-2020|CRM, Informatie|

Een CRM-strategie invoeren vergt wel wat veranderingen in de onderneming. Niet alleen de manier van werken wijzigt, maar ook de competenties die nodig zijn en de samenwerking tussen verschillende