CRM

Leestijd: ongeveer 2 minuten 26 oktober 2021 0 reacties

De betekenis van klantelen en hoe je het doet

2022-12-13T10:23:02+01:00

Bij steeds meer organisaties komt klantgericht ondernemerschap hoger op de agenda te staan. Daarbij heeft men het ook wel eens over klantelen. Wij leggen uit wat klantelen (niet) is

2022-12-13T10:23:02+01:00

De rol van altruïsme binnen Social CRM

2022-12-13T10:23:08+01:00

CRM is meer dan alleen het centraliseren en managen van informatie. Het gaat ook om het leren kennen van de beweegredenen van mensen. Binnen Social CRM gaat er steeds

2022-12-13T10:23:08+01:00

Wat is goede CRM voor makelaars in de vastgoedsector?

2022-12-13T10:23:12+01:00

Veel CRM-systemen focussen zich op kleine bedrijven of net op grote ondernemingen. Hiermee bereikt men een groot doelpubliek dat tevreden is over de praktische oplossing. Vastgoedmakelaars hebben echter specifieke

2022-12-13T10:23:12+01:00

Wat is on-premises-CRM-software?

2022-12-13T10:23:17+01:00

Bij on-premises-CRM-software wordt de CRM-software lokaal, op de eigen servers, gehost. Alle gegevens bevinden zich dan ook binnen het eigen bedrijf en niet op de server van een derde

2022-12-13T10:23:17+01:00

Wat is CRM-marketing?

2022-12-13T10:23:26+01:00

CRM-marketing is een marketingstrategie waarbij het optimaliseren van de klantrelatie centraal staat. De marketingactiviteiten worden zo ingericht dat de klant de juiste boodschap op het juiste moment en via

2022-12-13T10:23:26+01:00

CRM-strategie geïmplementeerd: hoe gaat het verder?

2022-12-13T10:23:30+01:00

Eenmaal je een CRM-strategie hebt geïmplementeerd en de CRM-software ook echt draait, is het werk van de CRM-manager nog niet af. Er valt steeds te verfijnen en er is

2022-12-13T10:23:30+01:00

Wat als een CRM Business Suite niet de beste oplossing is?

2022-12-13T10:31:28+01:00

Het is natuurlijk eigen aan CRM-software dat het net alles in een pakket bundelt. Ook bijvoorbeeld Microsoft CRM of Salesforce CRM kiezen voor zo'n overkoepelende oplossing waarmee je tegelijkertijd

2022-12-13T10:31:28+01:00

Maak automatisering mogelijk met behulp van CRM-software

2022-12-13T10:31:34+01:00

Laat het duidelijk zijn dat een CRM-systeem een middel is en geen doel. Het doel is natuurlijk klantgericht ondernemen en de vele voordelen plukken die daaraan verbonden zijn. Anderzijds

2022-12-13T10:31:34+01:00