CRM

Leestijd: ongeveer 3 minuten 22 januari 2021 0 reacties

5 veelgemaakte CRM-fouten die jij niet zal begaan

2022-12-13T10:31:42+01:00

Wanneer we horen dat de introductie van een CRM-strategie niet werkt of niet voldoende opbrengt, merken we vooral dat er fouten zijn gemaakt. Denkfouten en implementatiefouten komen spijtig genoeg

2022-12-13T10:31:42+01:00

Wat zijn kritieke prestatie-indicatoren?

2022-12-13T10:31:47+01:00

Kritieke prestatie-indicatoren (KPI's) of key performance indicators zijn variabelen die helpen om de prestaties van een onderneming te analyseren. Op basis van deze variabelen kan een onderneming eenvoudig nagaan

2022-12-13T10:31:47+01:00

Feedback en informatie ontvangen van leads en klanten

2022-12-13T10:31:52+01:00

Actief feedback verzamelen Een van de eenvoudigste manieren is om zelf actief te vragen naar meningen door enquêtes per mail te verzenden, telefonisch af te nemen of enkele enquêteurs

2022-12-13T10:31:52+01:00

Hoe verzamel ik leads voor mijn CRM-database?

2022-12-13T10:32:36+01:00

Een CRM-systeem is niks zonder een rijkelijk gevulde CRM-database. Leads vinden en in je CRM-database opnemen, is dan ook cruciaal om groei te bewerkstelligen. Natuurlijk moet je brand awareness

2022-12-13T10:32:36+01:00

Hierop moet je allemaal letten als je de beste CRM-software zoekt

2022-12-13T10:32:40+01:00

Account- of individugerichte CRM-software Goede CRM-software is voldoende flexibel om zowel individuele contacten als accounts toe te voegen. Er zijn echter ook goedkope CRM-pakketten die louter individugericht werken. Individuele

2022-12-13T10:32:40+01:00

Wat is het verschil tussen MQL en SQL?

2022-12-13T10:32:46+01:00

In het kader van leadkwalificatie wordt vaak het onderscheid gemaakt tussen MQL en SQL. Het verschil heeft veel te maken met de plaats in de sales funnel, maar ook

2022-12-13T10:32:46+01:00

Dit is hoe markteers moeten omgaan met buyer persona’s

2022-12-13T10:32:53+01:00

In onze eerdere blog hadden we het over het opstellen van een buyer persona. Een buyer persona helpt een bepaalde klantengroep een gezicht te geven waardoor je die doelgroep

2022-12-13T10:32:53+01:00

Op basis van welke factoren kan ik segmenteren?

2022-12-13T10:33:02+01:00

Je klantengroep segmenteren is altijd een goed idee, maar het is dan wel belangrijk dat je met de juiste set van factoren rekening houdt. Je kan bijvoorbeeld niet alleen

2022-12-13T10:33:02+01:00